top of page
  • Wat zijn de verzendkosten?
    Er bestaan twee soorten verzendingen. Zo heb je standaardverzending van pakjes en van brieven (product past in een envelop). Om te zien hoe jouw product verzonden wordt, kan je kijken op de productpagina onder "verzendgegevens". De vermelde prijzen op de webshop zijn excl. verzendkosten. ​ Wat zijn de verzendkosten? standaardverzending van pakjes: € 6,65 standaardverzending van brieven: € 2,95 Bij het afrekenen kan je ook kiezen om je pakketje op te halen (zie volgende).
  • Waar kan ik het pakketje komen ophalen?
    Bij het afrekenen kan je kiezen om je pakketje op te halen in Oudenaarde. Wanneer je deze optie kiest, word je via e-mail op de hoogte gehouden. Adres: Fortstraat 41 9700 Oudenaarde
  • Kan ik mijn product retourneren?
    Ben je niet tevreden over je aankoop? Dan kan je deze binnen de 14 dagen terugsturen. Neem even contact op via [email protected] om een retour aan te vragen. Het product moet onbeschadigd en in ongebruikte staat teruggestuurd worden. Wanneer je retour ontvangen is, krijg je het volledige bedrag terugbetaald (binnen de 10 werkdagen). Enkel de retourkosten zijn voor jou. Producten die werden aangekocht met korting, kunnen niet geruild of gertourneerd worden. Indien je een verkeerd product toegestuurd kreeg, neemt lettersenzo alle verzendingskosten op zich.
  • Kan ik mijn product ruilen?
    Ruilen kan zeker, binnen de 14 dagen. Om een product te ruilen, kan je hiervoor contact opnemen via het contactformulier of via e-mail naar [email protected]. Enkel de retourkosten zijn voor jou. Het product moet onbeschadigd en in ongebruikte staat teruggestuurd worden. Producten die werden aangekocht met korting, kunnen helaas niet geruild worden.
  • Kan ik een factuur krijgen van mijn bestelling?
    Heb je een bedrijf en wil je je aangekochte producten op factuur? Dan kan dat zeker. Het makkelijkst is wel dat je je bestelling via mail doorstuurt in plaats van te bestellen op de webshop. Stuur een e-mail naar [email protected] met je bestelling (voor je deze op de webshop besteld) en al je factuurgegevens en dan maak ik je bestelling en factuur zo snel mogelijk.
  • Oeps, ik heb het verkeerde bezorgadres doorgegeven! Wat nu?
    Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met mij op. Ik probeer dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
  • Wat is pre-orderen?
    Pre-orderen wil zeggen dat je je product al bestelt en betaalt, maar de bestelling pas later (op een vastgelegde datum) wordt verstuurd. Waarom doe ik dit? Zo kan ik inschatten hoeveel interesse er is in een bepaald product en weet ik hoeveel materiaal ik ongeveer moet aankopen.
  • Nog een andere vraag?
    Aarzel zeker niet om contact op te nemen met mij. Stuur een e-mail naar [email protected] en dan probeer ik je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.
bottom of page