Veelgestelde vragen

Wat is pre-orderen?


Pre-orderen wil zeggen dat je je product al bestelt en betaalt, maar de bestelling pas later (op een vastgelegde datum) wordt verstuurd. Waarom doe ik dit? Zo kan ik inschatten hoeveel interesse er is in een bepaald product en weet ik hoeveel materiaal ik ongeveer moet aankopen.




Wat zijn de verzendkosten?


Er bestaan twee soorten verzendingen. Zo heb je standaardverzending van pakjes en van brieven (product past in een envelop). Om te zien hoe jouw product verzonden wordt, kan je kijken op de productpagina onder "verzendgegevens". De vermelde prijzen op de webshop zijn excl. verzendkosten. Wat zijn de verzendkosten?

  • standaardverzending van pakjes: € 4,95
  • standaardverzending van brieven: € 2
Bij het afrekenen kan je ook kiezen om je pakketje op te halen (zie volgende).




Waar kan ik het pakketje komen ophalen?


Bij het afrekenen kan je kiezen om je pakketje op te halen in Kortrijk. Wanneer je deze optie kiest, word je via e-mail op de hoogte gehouden. Adres: Voorzieningheidsstraat 74 8500 Kortrijk




Kan ik mijn product retourneren?


Ben je niet tevreden over je aankoop? Dan kan je deze binnen de 14 dagen terugsturen. Neem even contact op via febe@lettersenzo.be om een retour aan te vragen. Het product moet onbeschadigd en in ongebruikte staat teruggestuurd worden. Wanneer je retour ontvangen is, krijg je het volledige bedrag terugbetaald (binnen de 10 werkdagen). Enkel de retourkosten zijn voor jou.
Producten die werden aangekocht met korting, kunnen niet geruild of gertourneerd worden. Indien je een verkeerd product toegestuurd kreeg, neemt lettersenzo alle verzendingskosten op zich.




Kan ik mijn product ruilen?


Ruilen kan zeker, binnen de 14 dagen. Om een product te ruilen, kan je hiervoor contact opnemen via het contactformulier of via e-mail naar febe@lettersenzo.be. Enkel de retourkosten zijn voor jou. Het product moet onbeschadigd en in ongebruikte staat teruggestuurd worden.
Producten die werden aangekocht met korting, kunnen helaas niet geruild worden.




Oeps, ik heb het verkeerde bezorgadres doorgegeven! Wat nu?


Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met mij op. Ik probeer dan de bestelling nog voor je te wijzigen.




Kan ik een factuur krijgen van mijn bestelling?


Heb je een bedrijf en wil je je aangekochte producten op factuur? Dan kan dat zeker. Stuur een e-mail naar febe@lettersenzo.be met al je factuurgegevens en dan maak ik die zo snel mogelijk voor jou aan.




Nog een andere vraag?


Aarzel zeker niet om contact op te nemen met mij. Stuur een e-mail naar febe@lettersenzo.be en dan probeer ik je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.





Op de hoogte blijven van workshops en leuke nieuwtjes?

Email icon.png
Facebook icon dik.png
Instagram icon dik.png
Pinterest icon dik.png

© 2020 lettersenzo